• Zadzwoń do nas:
  • tel. (89) 624 36 86, (29) 772 10 66, (67) 215 38 06

CZYNNE OD 8.00 do 16.00
tel. 89 624 36 86




Kadry i Płace

Witamy na naszej stronie

KADRY I PŁACE 

 

Obowiązkiem każdego pracodawcy, niezależnie od tego, ilu pracowników zatrudnia, jest zadbanie o to, by sprawy wchodzące w zakres kadr i płac były prowadzone zgodnie z przepisami. Nie chodzi jedynie o terminowe wypłacanie wynagrodzeń czy rozliczanie urlopów. To zagadnienie jest znacznie szersze i wymaga regularnego kontaktu z poszczególnymi instytucjami, między innymi ZUS, PFRON czy US – wszystko zależy od specyfiki działalności danej firmy.

Jeśli korzystasz z pomocy zewnętrznej księgowej, którą znajdziesz między innymi w Kancelarii BJM, warto powierzyć jej także kwestie kadrowo-płacowe. Przede wszystkim ograniczysz wydatki – nie musisz tworzyć oddzielnego działu kadr i płac. Ponadto zlecenie takich usług daje Ci pewność, że działasz w pełni legalnie, a wszystkie ważne terminy czy dokumenty są pod kontrolą. Powierzając nam sprawy pracownicze, możesz liczyć na to, że dopasujemy ich zakres dokładnie do Twoich potrzeb, które są związane z charakterystyką prowadzonej przez Ciebie działalności. Poniżej możesz sprawdzić, czym dokładnie się zajmujemy.

Obsługa kadrowo-płacowa – zakres usług

Zlecając nam obsługę kadr i płac, możesz liczyć na kompleksowy zakres usług, w ramach którego:

  • sporządzamy listy płac w tym również paski wynagrodzeń,
  • sporządzamy wszelkie niezbędne deklaracje w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • sporządzamy wnioski osób niepełnosprawnych o refundację składek ZUS,
  • prowadzimy akta osobowe pracowników oraz całą wymaganą dokumentację w tym zakresie,
  • wykonujemy również nietypowe i trudne czynności jak również wyprowadzamy zaległości,
  • przygotowujemy dla właścicieli lub zarządu firmy niezbędnych sprawozdań w tym również na rzecz urzędu statystycznego
  • opracowujemy regulaminy organizacyjne w tym również pracy, ZFŚS jak również instrukcji kontroli i obiegu dokumentacji,
  • prowadzimy niezbędne szkolenia w zakresie BHP i badań lekarskich,
  • udzielamy indywidualnych konsultacji podatkowych,
  • przy sporządzaniu listy płac możemy sporządzać paski listy płac umożliwiające utajnienie wynagrodzeń,
  • archiwizujemy dokumenty księgowe, korespondencję oraz ewidencję,
  • sporządzamy raporty roczne i miesięczne,
  • sporządzamy spawozdawczość, sporzadamy raporty i wnioski dotyczące PFRON,

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami. Chętnie dowiemy się, jak możemy Ci pomóc.



Główna siedziba Naszej Firmy zlokalizowana jest w Szczytnie  przy ul. Bolesława Chrobrego 4. Zarząd spółki  oraz Biuro Obsługi Klienta przyjmuje Klientów od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00

 

 

BJM Spółka z o.o. w Szczytnie

  • NIP 745-10-02-683
  • REGON 510320543
  • 12-100 Szczytno  
  • Kapitał firmy wynosi 70 tys. zł.
  • Uchwałą nr 114/57/95 Krajowej Rady Biegłych o Rewidentów z dnia 12 .06.1995 pod numerem 535 wpisano BJM Spółkę z o.o. na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, która jest również uprawniona do wykonywania doradztwa podatkowego
  • Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000226847
  • Konto bankowe Nr 52 1030 1582 0000 0008 5061 8003
  • tel/fax 089/6243686

Poprzez współpracę z odpowiednimi podmiotami w Polsce i Europie zapewniamy naszym Klientom maksymalne bezpieczeństwo świadczonych przez nas usług. Nasze usługi można zamawiać  na stronie internetowej www.bjmkancelaria.pl

Powered by Meteoryt
Zamów rozmowę z konsultantem